Krakowskie spotkanie pasjonatów SEM i SEO
14 czerwca 2017 roku odbyła się konferencja semKRK #6 . Jest to już siódme tego rodzaju wydarzenie (jedno z nich nosiło numer #3.5). Miała ona miejsce w Krakowie, w Starej Zajezdni. Całe wydarzenie składało się z trzynastu 20 minutowych prezentacji z zakresu SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing), wygłoszonych przez 12 prelegentów. Barcampowy klimat sprzyjał zarówno przyswajaniu wiedzy jak i integracji 🙂
Poruszane tematy dotyczyły między innymi:
- Ruchu organicznego w sklepie internetowym,
- Kampanii AdWords i modyfikatorów stawek CPC,
- Jak zwiększyć sprzedaż internetową,
- Jak tworzyć reklamy.
- Optymalizacji CMS Joomla
- jak uniknąć hejtu i zdobyć naturalne linki
Prelegenci przedstawiali przykłady realnych zdarzeń, z którymi zdarzyło im się spotkać w ich karierze. Wykłady trwały od godziny 16:00 do 21:30 z wyznaczonymi przerwami. Następnie, do północy trwało after party pozwalające lepiej poznać się z prelegentami oraz zadawać dodatkowe pytania. Największe wrażenie zrobiły na nas prezentacje Anny Janiszewskiej z Google Polska, Artura Strzeleckiego z Silesia SEM, Maćka Lewińskiego i Pawła Gontarka
Sama konferencja jest dobrym pomysłem dla osób zarówno nowych w e-marketingu jak i tych bardziej zaawansowanych. Dodatkowo, wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, przez co wszyscy posiadacze tego certyfikatu, otrzymali punkty recertyfikacyjne za obecność w evencie. Jest to atrakcyjny i stosunkowo niedrogi sposób na zwiększenie swoich kompetencji w zakresie marketingu internetowego. Jeśli nie miałeś okazji jeszcze skorzystać, może warto pomyśleć o kolejnej edycji.
My tymczasem zapraszamy na I-wszą konferencję Arkana E-marketingu