Szkolenie Google Analytics

Najbliższy termin:  28.06.2019

Koszt: 790 zł brutto osoba (w cenie lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i gratisy)

Osoby biorące również udział w szkoleniu AdWords, AdWords Edytor: 550 zł brutto

Czas trwania: 8 godzin

Grupa: 6-8 osób

Miejsce: Strefa Dobry Start Katowice

Poznaj bezpłatne narzędzie monitorowania działań w internecie i oceń skuteczność prowadzonych działań! W czasie warsztatów 80% praktyki i tylko niezbędna dawka teorii. Doświadczeni trenerzy!

Prowadzący:

Trenerzy: Paweł BilczyńskiMaciej Kuczera, co-trener: Maciej Westerowski

Program:

1. Przedstawiamy Google Analytics:
a) Co to jest?
b) Jak działa?
d) Jakie daje możliwości?
2. Po co nam Google Analytics?
a) Sztuka stawiania pytań jako droga do pełnego wykorzystania Google Analytics na własne potrzeby.
3. Konstruowanie planu pomiarów na potrzeby swojej witryny
a) Wybór miar istotnych z punktu widzenia własnej witryny
b) Definiowanie celów dla swojej witryny
4. Jak prowadzić analizę źródeł ruchu przychodzącego?
a) Skąd biorą się odwiedzający?
b) Które kampanie były skuteczne?
c) Jakie źródła są najcenniejsze?
d) Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, Facebook, mailingowych i innych.
5. Jak analizować zachowanie użytkowników w witrynie?
a) Które strony odwiedzili?
b) Gdzie spędzali najwięcej czasu?
c) Czego szukali?
6. Kim są użytkownicy mojej witryny?
a) Co o nich wiemy?
b) Jak wykorzystać dane demograficzne?
7. Czy wszystko działa jak należy?
a) Czy witryna realizuje swoje cele?
b) Co można poprawić?
8. Google Analytics w służbie e-commerce
a) Śledzenie transakcji i wykorzystanie danych do optymalizacji sklepu.
9. Nie trać kontaktu z danymi
a) W jaki sposób tworzyć raporty, które zrozumie nawet szef.
10. Gdzie zdobywać wiedzę?
a) Godne polecenia źródła wiedzy nt. Google Analytics

Masz pytania: zapytaj

Zapisy:

    Biorę udział w szkoleniuTak

    * Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych. Zapoznałem się z regulaminem i polityką prywatności.