Szkolenie Google Analytics
Najbliższy termin: 28.06.2019
Koszt: 790 zł brutto osoba (w cenie lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i gratisy)
Osoby biorące również udział w szkoleniu AdWords, AdWords Edytor: 550 zł brutto
Czas trwania: 8 godzin
Grupa: 6-8 osób
Miejsce: Strefa Dobry Start Katowice
Poznaj bezpłatne narzędzie monitorowania działań w internecie i oceń skuteczność prowadzonych działań! W czasie warsztatów 80% praktyki i tylko niezbędna dawka teorii. Doświadczeni trenerzy!
Prowadzący:
Trenerzy: Paweł Bilczyński, Maciej Kuczera, co-trener: Maciej Westerowski
Program:
1. Przedstawiamy Google Analytics:
a) Co to jest?
b) Jak działa?
d) Jakie daje możliwości?
2. Po co nam Google Analytics?
a) Sztuka stawiania pytań jako droga do pełnego wykorzystania Google Analytics na własne potrzeby.
3. Konstruowanie planu pomiarów na potrzeby swojej witryny
a) Wybór miar istotnych z punktu widzenia własnej witryny
b) Definiowanie celów dla swojej witryny
4. Jak prowadzić analizę źródeł ruchu przychodzącego?
a) Skąd biorą się odwiedzający?
b) Które kampanie były skuteczne?
c) Jakie źródła są najcenniejsze?
d) Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, Facebook, mailingowych i innych.
5. Jak analizować zachowanie użytkowników w witrynie?
a) Które strony odwiedzili?
b) Gdzie spędzali najwięcej czasu?
c) Czego szukali?
6. Kim są użytkownicy mojej witryny?
a) Co o nich wiemy?
b) Jak wykorzystać dane demograficzne?
7. Czy wszystko działa jak należy?
a) Czy witryna realizuje swoje cele?
b) Co można poprawić?
8. Google Analytics w służbie e-commerce
a) Śledzenie transakcji i wykorzystanie danych do optymalizacji sklepu.
9. Nie trać kontaktu z danymi
a) W jaki sposób tworzyć raporty, które zrozumie nawet szef.
10. Gdzie zdobywać wiedzę?
a) Godne polecenia źródła wiedzy nt. Google Analytics
Masz pytania: zapytaj