Szkolenia z marketingu internetowego
Jak wiecie już 26 października startują studia podyplomowe w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach. Mamy jeszcze dwa wolne miejsca, a my tymczasem przygotowujemy się do szkoleń otwartych organizowanych w Strefie Dobry Start
Zobacz harmonogram szkoleń
*Można wziąć udział w poszczególnych dniach lub w całych kursach
Kompleksowy kurs marketingu internetowego Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci 72 godz.
Terminy:
I EDYCJA: 21-23.11.2019, 28 – 30.11.2019, 5 – 7.12.2019
- 21.11.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
- 22.11.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
- 23.11.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
- 28 – 30.11.2019: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
modelu 3.0 – 24 godz - 5.12.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
- 6.12.2019: Google Analytics – 8 godzin
- 7.12.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin
I EDYCJA: 30.01 – 1.02.2020, 06 – 08.02.2020, 20 – 22.02.2020
- 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
- 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
- 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
- 06 – 08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
modelu 3.0 – 24 godz - 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
- 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
- 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin
Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start
Cena: 4650 zł
*Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów II edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowych!
Kurs Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e- marketingu 48 godz.
Terminy:
I EDYCJA: 21 – 23.11.2019, 05 – 07.12.2019
- 21.11.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8
godzin - 22.11.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
- 23.11.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
- 5.12.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
- 6.12.2019: Google Analytics – 8 godzin
- 7.12.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin
II EDYCJA: 30.01 – 1.02.2020, 20 – 22.02.2020
- 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO –
8 godzin - 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
- 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
- 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
- 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
- 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin
Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start
Cena: 3100 zł
*Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów II edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowych!