1. Przedstawiamy platformę reklamową Google Ads (Google AdWords): a) Co to jest? b) Jak działa? c) Jakie daje możliwości? 2. Poznaj składowe skutecznej kampanii: a) Teksty reklamowe b) Słowa kluczowe c) Strona docelowa 3. Jak pisać dobre reklamy? a) Cechy skutecznego przekazu reklamowego b) Zasady redagowania tekstów reklam 4. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii? a) Metody doboru właściwych słów kluczowych b) Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii 5. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii 6. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii a) Grupa docelowa b) Zasięg terytorialny c) Urządzenia d) Harmonogram e) Budżet 7. Jak mierzyć skuteczność kampanii? a) Wybór celów kampanii b) Sposoby mierzenia celów kampanii c) Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią 8. Współpraca z agencją interaktywną a) Fakty i mity na temat Google Ads (Google AdWords) b) Jak wybrać agencję c) Współpraca na warunkach partnerskich