Szkolenie Google Ads w Katowicach
25 października Paweł Bilczyński poprowadził kolejne szkolenie z tworzenia płatnych kampanii w wyszukiwarkach. W szkoleniu wzięły udział 4 osoby, a odbyło się ono w Strefie Dobry Start w Katowicach i trwało ponad 8 godzin. Przeczytajcie jak wyglądają organizowane przez nasz szkolenia okiem uczestniczki.
Przebieg szkolenia?
Początek szkolenia był klasyczny. Najpierw trener powiedział kim jest osobiście oraz biznesowo. Następnie każdy z uczestników mógł opowiedzieć o swoim doświadczeniu z Google Ads, dzięki czemu trener dopasował szkolenie pod poziom uczestników. Ponieważ było to szkolenie dla osób początkujących, prowadzący pokrótce wyjaśnił czym jest Google Ads (AdWords) i jakie daje możliwości. Tutaj trener wspomniał również o elementach efektywnej reklamy. Następnie uczestnicy przebrnęli przez objaśnienia słów kluczowych oraz ich znaczenie w tworzeniu skutecznej kampanii. Dowiedzieli się również o trikach i programach, które bardzo ułatwiają pracę podczas wynajdywania i komponowania słów kluczowych. Każdy z uczestników, dzięki ciekawym ćwiczeniom praktycznym, mógł na własnych, wybranych przykładać sprawdzić, które słowa kluczowe mogą dać największą efektywność, a które w ogóle nie będą działać.
Kolejne ciekawe ćwiczenie dotyczyło opisów i meta opisów, które mają zachęcić potencjalnego klienta do wejścia na naszą stronę internetową. Tutaj uczestnicy musieli wykazać się kreatywnością, nie mijając się przy tym z prawdą. Ćwiczenie pomogło spojrzeć na ten rodzaj optymalizacji strony jak na świetną i prostą możliwość wychwycenia klienta.
Kampania reklamowa
Na koniec Paweł zostawił to, co najlepsze i najbardziej intrygujące – tworzenie własnej kampanii reklamowej. Uczestnicy mogli stworzyć kampanie, które dotyczą ich firm, którymi zarządzają lub w których pracują. Były to między innymi kampanie dla mebli, breloczków, naklejek, czy koszy prezentowych. Dzięki pracy w grupach i burzy mózgów, każdy uczestnik wzbogacił się o nowe pomysły i koncepcje. Trener z dbałością prowadził szkolenie oraz do każdego uczestnika podchodził indywidualnie. Dawał wskazówki, podkreślał na co warto zwrócić uwagę, a czego unikać. Utworzenie własnej kampanii sprawiło, że uczestnicy mogli się bardziej wgłębić, przyjrzeć i oswoić z programem Google Ads. Z całą pewnością wpłynie to na większą płynność w ich
przyszłej pracy.
Wrażenia ogólne uczestników
Każda osoba, która brała udział w szkoleniu wyszła z dużą dawką wiedzy. Dzięki temu, że szkolenie było w 80% praktyczne, było zdecydowanie efektywniejsze. Każdy wie, że najlepiej uczymy się wtedy, gdy możemy samemu usiąść, dotknąć, napisać, stworzyć. Paweł zadbał o to, aby każdy wyszedł zadowolony i bez oporów mógł zacząć działać.