Kursy marketingu internetowego 2019 – 2020

Kursy marketingu internetowego 2019 – 2020

Szkolenia z marketingu internetowego

Jak wiecie już 26 października startują studia podyplomowe w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach. Mamy jeszcze dwa wolne miejsca, a my tymczasem przygotowujemy się do szkoleń otwartych organizowanych w Strefie Dobry Start

Zobacz harmonogram szkoleń

*Można wziąć udział w poszczególnych dniach lub w całych kursach

Kompleksowy kurs marketingu internetowego Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci 72 godz.

Terminy: 

I EDYCJA: 21-23.11.2019, 28 – 30.11.2019, 5 – 7.12.2019

  • 21.11.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 22.11.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 23.11.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 28 – 30.11.2019: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
    modelu 3.0 – 24 godz
  • 5.12.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 6.12.2019: Google Analytics – 8 godzin
  • 7.12.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin

I EDYCJA: 30.01 – 1.02.2020, 06 – 08.02.2020, 20 – 22.02.2020

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 06 – 08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
    modelu 3.0 – 24 godz
  • 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin

Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start

Cena: 4650 zł

*Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów II edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowych!

Kurs Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e- marketingu 48 godz.

Terminy:

I EDYCJA: 21 – 23.11.2019, 05 – 07.12.2019

  • 21.11.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8
    godzin
  • 22.11.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 23.11.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 5.12.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 6.12.2019: Google Analytics – 8 godzin
  • 7.12.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin

II EDYCJA: 30.01 – 1.02.2020, 20 – 22.02.2020

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO –
    8 godzin
  • 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin

Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start

Cena: 3100 zł

*Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów II edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowych!

Zamknij
Call Now Button