Nowości w Google AdWords

Google Ads

Co się zmienia:
Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads i będzie w sobie zawierało również kampanie AdWords Express, które zostaną uzupełnione o nowe typy kampanii. O nowościach dla małych i średnich firm można poczytać na blogu Google tutaj.
Mamy nadzieję, że jeszcze więcej informacji pojawi się na konferencji Google Marketing Live na początku lipca. Konferencja odbędzie się od 9 do 11 lipca w centrum kongresowym San Jose w Kalifornii.
O zmianie nazwy AdWords na Google Ads 24 lipca 2018 można przeczytać również w dziale pomocy AdWords: https://support.google.com/adwords/answer/9028765 . Google informuje, że zmiana nazwy nie będzie miała wpływu na skuteczność działających kampanii.
Google Ads

Google Marketing Platform

DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite łączy się w ramach jednej marki Google Marketing Platform. Powstaje również zunifikowana platforma Google Ad Manager , która zastąpi DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange.
Google Ad Manager
Zmiany te wejdą w życie w ciągu najbliższego miesiąca. Pewnie wielu z Was zada sobie pytanie po co? Według ich twórców, chodzi o ujednolicenie narzędzi reklamowych w taki sposób, żeby po zmianach oferta stała się czytelniejsza dla reklamodawców.
Więcej o planowanych zmianach przeczytacie na oficjalnym blogu Google AdWords: http://bit.ly/Zmiany-w-AdWords

Keynote Google Marketing Live

Naszym zdaniem warto też zarejestrować się i obejrzeć keynote Google Marketing Live, która odbędzie się 10 lipca 2018.  Na pewno pojawi się tam więcej informacji o zmianach i kolejne nowości. Na streaming można zapisać się wypełniając formularz: http://bit.ly/gml-2018-livestream

Zapraszamy również na nasze szkolenia z Google Ads

Wkrótce podamy nowe terminy szkoleń organizowanych przez Arkana E-Marketingu w Katowicach.